ads by nuffnang

S a t u K e d u k a a n

big prob..
semalam laptop kesayangan aku ni buat hal..
sbelom ni ok jer..
time aku On je laptop, scren laptop aku gulap gulita..xkuar ap2 .
aku tunggu ar dlm 2,3 mint..tibe2 kuar box n kat ctu ad arahan suruh aku aktif kan aku punyer windows.. windows???
so masalah ny skrg ni windows yg xboleh buka..
pelik betul sedang kan aku gune windows vista yg ori lg tu..
ap ke hal la yg xkene...
bpeloh n pening gak ar memikir kn mcm ner la nk buat..dh mcm2 usaha yg d lakukan...emmmm..
habis la..mcm ner,diaorg ckp jln takhir format .
klu nk format ok..tp format C jer la..dkt D tak boleh,sbb dkt D ad banyak maklumat yg tersangat lh panting..terutamany repot final.
sbbny aku xad buat backup lgsung..
so proses format pn dijlnkn..
ble dh ciap...
chek smula smuany hilang...empty..mane perginy semua folder2 penting aku..ooooohh tidakkkkkkkk...
dh hilang..
sedih ny..
repot final ak dah hilang..penting sgt tu...
folder pic,alahai semua gambar2 ak ,folder lagu..dh tak ad.
dah xad mo0d ..

tak ada gambar yg nak d letak



penyuluh hidup

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang

Followers