ads by nuffnang

P e r g i P o r t D i c k s o n

t e n g o k . . .

Kali ni aku nk zoOm Malaysia lg iaitu d Port Dickson n9.
sekarang ni kan sedang hangat pilihan raya kecil Bagan Pinang d PD..so dlm ddk2 termenung tercetus ar idea nak coretkan dlm blog aku ni,yg ak pernah sampai ke pantai d sane..
aku pg sane ngn bdk bilik aku faris ikhwan,hafis n sapik,4org jer yg pg..so sewa kancil je.hehehh
xada apa yg nak dibuat ujung2 minggu ni kan. bdk2 ni ajak ar aku join deme g sane..
same2 dh lame x g pantai la kata kn..hehehh
sewa keta sapik blanje duit minyak n duit tol tong2 ar sorang ckit.
kite org gerak lepas zohor ikut hightway seremban and exit PD.
rasenye semuany first time ni pg PD tak pernah sampai lg sebelom ni..semangat btul deme ni..
perjalanan alhamdulilah selamat..sampai kat sane, 3x pusing nak cari parking..paham2 je lah kan..maksudnya punye la ramai org.
kes yg agak kelakarny ble dah sampai tepi pantai tu nampak ar deretan payung dan kerusi rehat,dengan selamber jer kite org pg duduk kat ctu..tak sampai 1minit, ada sorang bro ni dtg n ckap tmpat ni kene sewa..20ringgit sampai balik..tercangak gak ar kite org dengar.huhuhh tak tahu la pulak yg tempat tu kene sewa kalau nak duduk..ad setengah tempat 20ringgit n 15ringgit..
aku dari awal2 lg dah cakap xnak mandi pn,just nak lepak2 jalan2 tgk pemandangan kt pantai tu.
yg g terjun mandi faris & sapik..lame btul deme berdua tu mandi dekat 3jam..seronok kot mandi sampai lupe nk naik..
dah siap mandi tu kite org pg jln2 lak tgk gerai2 sekitar citu solat n pg makan..


penyuluh hidup

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang

Followers