ads by nuffnang

A i d i l f i t r i y g l a l u

Salam aidilfitri buat semua ...masih belom terlewat lg kan nak wish selamat hari raya pd semua, yer la kn..skrg ni pn masih ramai lg yg buat umah terbuka..ok lh tu bagus la selain dapat menjamu sahabat handai saudara mara makan secara tak langsung dapat m'erat kn lg silaturrahim kn3..heheh
Bagi aku Raye tahun ni sangat berbeza dengan raye2 yg lepas..sedih sangat..sebabnya bonda ku yang tercinta sakit n kene tahan d wad kenanga7 Hospital Sultan Ahmad Shah Temerloh..
start masuk pd 13sept09,mase tu aku ad di kolej lg,aku terpakse tnggu sampai 15hb sbb nya ada paper final,lepas sahur 16hb aku gerak balik umah dgn adk aku yg stady kt usim tu..dia terpakse meoteng kuliah..smpai umah dlm kul 10pg rehat kejap n terus gerak g hospital..waktu melawat pukul 14.00..aku menitis kn air mate ble tengok keadaan mak..aku blh lihat yg mak sedang menahan sakit,dlm ati aku berdoa supaya mak cepat sembuh n sihat..aku n adk jge mak kt wad 1 ari tu..mlm nya pula kak ngah,bgilir2 jge mak..begitulah seterusnya..sebelah siang aku n adk2 laki yg jge..malam ny pula akk yg jge cz laki x blh jge wktu mlm..
sampai lh 1syawal..yg berbeza ny dr thn2 yg lain lepas solat sunat aidilfitri kami semua gerak ke hospital jumpe mak n b'raye bersame d wad..sayu n sedih sangat..pic ni kt ruang lobi bwh ..semantara tunggu pukul 5 mase melawat kali ke2fmly n nenek dr kg Bg.Serai perak,dtg hari ke 2syawal..melawat n menziarah mak d hospital..
mak di jangkakan boleh keluar wad pd 22hb..tp..lepas d periksa oleh doc pakar,mak kne tahan utk 1 hari lg..23hb mak lh kuar..
lame gak la mak d hospital 11hari..
terima kasih bnyak2 pada mereka yg dtg menziarah rakan mengajar mak,kwn2 along,fizi,ehsan,jiran2,pgawai ismail,ust sidek
bgtu juga pd doktor2,jururawat,n jururawat pelatih yg memberi khidmat ..:)


anakmu sentiase mendoakan kesejahteraan kesihatan ayah&ibu yg tercinta..amin2

penyuluh hidup

Related Posts with Thumbnails

ads by nuffnang

Followers